eerste werkdag

Gisteren was het mijn eerste werkdag na zowat een maand verlof. Ja, ik heb die luxe. Mijn ma die haar hele carrière maximum twee opeenvolgen...

Gisteren was het mijn eerste werkdag na zowat een maand verlof. Ja, ik heb die luxe. Mijn ma die haar hele carrière maximum twee opeenvolgende weken kan nemen denkt dat het onmogelijk is om een maand te vullen. Ik weet wel beter. Tot mijn verbazing zag ik er 's morgens niet echt tegen op om op te staan. De slapeloze nachten op Pukkelpop zijn blijkbaar toch beter verteerd dan gevreesd. Ik kreeg zelfs de opmerking dat ik er uitgerust uit zag. Mijn mails lieten weinig verrassingen zien, een beetje getouwtrek, maar ik probeer me er niet te veel van aan te trekken. Ik heb de deadline van zowat alle vacatures laten passeren zonder er gevolg aan te geven, misschien zit ik er toch niet zo slecht? Het was vooral aangenaam dat de collega's uit mijn team allemaal eens langs kwamen om te praten. Hoe was het verlof? Op reis geweest? Allemaal heel relaxed, geen nieuwe opdrachten, hoewel die er ook wel zijn. Ik vrees te moeten bekennen dat ik dat zelf eigenlijk nooit doe, zo mijn collega's eens gaan zien na verlof. Schande, eigenlijk.

You Might Also Like

0 reacties