slecht gezind

ge hebt er geen gedacht van. Opgestaan met hevige hoofdpijn, tegen mijn goesting naar de boerenmarkt gestuurd geweest en hoewel ik iets welg...

ge hebt er geen gedacht van. Opgestaan met hevige hoofdpijn, tegen mijn goesting naar de boerenmarkt gestuurd geweest en hoewel ik iets welgezinder thuis kwam, sloeg het noodlot toe. ik dacht: laat ik van dat restje kool en prei rap een soepje maken, vitaminen, calorieën-arm, wat wil een mens meer? en bam! Ik liet het keukenmes vallen, een brok van een tegel en een snede in de keukenkast. Ik weet ook niet hoe ik er in geslaagd ben, maar het is redelijk indrukwekkend. Als ik ooit een reden wou om nooit meer te hoeven koken ben ik er in geslaagd vrees ik. Dus hou ik het nu op een beetje belachelijke televisie en mijn breiwerk.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Op die schone nieuwe keuken waar je ooit eens foto's van liet zien?
    Zo ja: ga maar wat verder breien:)

    BeantwoordenVerwijderen