B&B: Blue

For English, scroll down Gudrun heeft een vraag over rondbreinaalden. Zo dwingt ze me meteen om toe te geven dat mijn wanten niet met vier...

For English, scroll down
Gudrun heeft een vraag over rondbreinaalden. Zo dwingt ze me meteen om toe te geven dat mijn wanten niet met vier naalden gebreid zijn, maar gewoon met twee extra kantsteken op twee naalden gefabriceerd zijn. Het ging vlugger en dat samennaaien nam ik er met plezier bij.

Kijk dit zijn rondbreinaalden, twee stokjes met een draadje. Dit is de goedkope versie om eens te proberen. De Knitpicks die ze onder andere bij Storm op Zolder verkopen zijn absoluut yummy, gewoon al om naar te kijken.



Gudrun asked me about circular needles. she forces me to admit that I didn't do my dashing on four needles, but on two. It was faster, so shoot me.

In the picture you see my new and first project on circular needles, basically two sticks with a cable. Not so yummy as the Knitpicks but ideal to give it a try.



Maar ze gaf me ook de kans om jullie een vraag voor te leggen. Ik ben de Shalom cardigan van Involving the senses aan het maken, toevallig Ć©Ć©n van de indie designers die Canary aan het aanprijzen is. Het is een fantastisch patroon, maar ik zit een beetje met de kleur die ik gekozen heb. Volgens mijn collega op de trein is dat wel iets waar ze me in ziet lopen. Maar eigenlijk vind ik blauw maar... wel... blauw. Ik vrees dat die eerste jaren van het middelbaar in blauwe schort me te veel zijn geworden. Ik heb me voorgenomen om het nog even vol te houden en dan neem ik de beslissing. Wat zouden jullie doen?

But she also gave me the chance to ask you something. I'm knitting Shalom cardigan of Involving the senses, as a coincidence one of the indie designers Canary is talking about. The pattern is amazing, but I'm kind of confused about the color. Blue is kind a blue, you know. It is not a color I often chose. My collegue on the train assured me it is something she saw me wear. I'll continue knitting for a while and then I'll decide. What would you do?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Heh, nog nooit van gehoord, van die rondbreinaalden. Is dat handig?

    Ik ben intussen ook bezig aan een set wanten, maar wel met vier naalden. Helaas is het van die pluche wol, zodat ik de rijen niet kan tellen en een beetje gok :-p

    En dat blauw: wees eerlijk, als je twijfelt, ga je het amper dragen. Begin opnieuw in een andere kleur...

    BeantwoordenVerwijderen