Oh nee

Hoe graag we het ook zouden willen, mannen zijn meestal niet de meest meelevende wezens als het komt op ziek zijn. Ik werd gisteren wakker m...

Hoe graag we het ook zouden willen, mannen zijn meestal niet de meest meelevende wezens als het komt op ziek zijn. Ik werd gisteren wakker met een dikke keel en een enorm schuldgevoel. Ik ging werken want een verkoudheid is niet om zielig over te doen. In de loop van de namiddag brak het zweet me uit. Op de trein smste ik mijn vriend: ik ga plooien. Geen avondactiviteiten voor mij. Hij belde semi-bezorgd, hij zou wel voor eten zorgen en al waar ik nog aan kon denken was: pyjama en boekskes. Alleen toen ik thuis kwam was hij de barbecue aan het aansteken. Hij had ook nog wat mensen uitgenodigd. Echt waar ik op zat te wachten. Ik ben toch lekker in mijn pyjama gekropen en vroeg gaan slapen, maar het mocht niet baten. De koorts heeft me te pakken gekregen. De dokter gaf me twee daagjes rust en wat koortswerende middeltjes. dus als u mij nu gaat excuseren, ik ga wat lezen of slapen

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ziek maar lekker uit!

    Mannen... ;-)
    Qua meelevendheid kan ik niet echt klagen, mijn wederhelft stond zelfs prakjes en verse soep te maken toen mijn wijsheidstanden eruit waren en ik niks anders kon eten.

    Ook 'leuke' ziekteactiviteit; dvd's kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig! De BBQ aansteken en volk uitnodigen! Moet je ook es doen als hij ziek is. Benieuwd naar zijn reactie :-)

    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen