studiemateriaal

Ik ben studiemateriaal aan het verzamelen voor een nieuw project, waar ik nu nog niet te veel over kan vertellen. Ik liet me eerder verleide...

Ik ben studiemateriaal aan het verzamelen voor een nieuw project, waar ik nu nog niet te veel over kan vertellen. Ik liet me eerder verleiden door de modespecial van Feeling, ook al omdat er gratis mascara bijzat. Die blijkt wel handig om in mijn sjakosj een plaatsje te vinden, maar niet waterproof, wat niet zo handig is bij dit herfstweer. Deze morgen de Elle, mijn pa zal me de modespecials van de Weekend Knack bezorgen en ik verslond dit weekend ook al de modebijlagen van de kranten en tijdschriften die ik onder ogen kreeg. Maar lastig: zwart was al eerder aangekondigd als opnieuw het kleur van het seizoen, wat ik altijd leuk vind, maar nu werd ergens grijs aangekondigd als het nieuwe zwart en zeker geen kleur voor grijze muizen, want het zit hem in de accenten en grijs bestaat in vele tinten en wat ook wel handig is, ik heb grijs in mijn wolvoorraad maar een tijdschrift later werd er met tips gesmeten over hoe je zwart met zwart kunt combineren zonder op een berg wasgoed te lijken.

You Might Also Like

0 reacties