ein-de-lijk

Het telefoontje waar ik al zo lang op zat te wachten. Ik besloot direct mijn film voor vandaag te schrappen en mijn huisvrouwkleren aan te t...

Het telefoontje waar ik al zo lang op zat te wachten. Ik besloot direct mijn film voor vandaag te schrappen en mijn huisvrouwkleren aan te trekken. Nee, ik heb dat niet echt, het is een manier van zeggen. Onze kleerkast wordt maandag geleverd, dan kan ik eindelijk een deftige plaats krijgen voor mijn kleren, deftig kiezen wat ik wil aandoen en niet beperkt zijn tussen twee broeken en een zomerrok. Alleen is onze slaapkamer, of beter wat onze slaapkamer moet worden, een klein slagveld. Er staan nog allerlei dozen, de zitzakken uit de living staan er omdat de living geschilderd wordt, de barkast staat er nog van toen het nog een eetkamer was. Werk aan de winkel dus. En overal stof van het schuren van de living. En als top vindt onze kat de wontons die ik gisteravond klaarmaakte ook heel lekker. Ik ben zo stom geweest om het doosje op het aanrecht te laten staan en toen ze aan het smullen ging is ze er in geslaagd om een glazen deksel te laten vallen. Duizend stukjes waar geen lijm tegen bestand is. Ik weet wat gedaan, jawel.

You Might Also Like

0 reacties