Hint?

Hij zei voor het optreden van wat hij later als elektroakoestische nu jazz dat hij mijn stukje over dat uitleggen had gelezen. Ik heb hem...

Hij zei voor het optreden van wat hij later als elektroakoestische nu jazz dat hij mijn stukje over dat uitleggen had gelezen. Ik heb hem proberen uitleggen waarom ik het geschreven had, maar ik denk dat hij eigenlijk bedoelde dat ik beter zijn boekentip over dat populisme eens zou lezen. Allez, dat viel me te binnen toen ik het voorwoord van de knack van een paar weken terug aan het lezen was omdat mijn oog op de naam van die auteur gevallen is. En nu ik dat artikel in de krant heb gelezen, denk ik dat we dat beter allemaal eens zouden lezen. Maar nu ga ik eerst een moeilijk verhaal proberen vertellen. Dat waarschijnlijk te moeilijk zal zijn of niet passen in het plaatje maar dat ik gewoon moet vertellen.

You Might Also Like

0 reacties