Oef

Hij is vertrokken, weeral denk je misschien, maar het was al een tijd geleden. En normaal is hij dinsdagavond terug, tenzij ze hem toch nog ...

Hij is vertrokken, weeral denk je misschien, maar het was al een tijd geleden. En normaal is hij dinsdagavond terug, tenzij ze hem toch nog twee weken uitsturen. Het werd een race tegen de tijd. De kleerkast wordt morgen geleverd, de slaapkamer moest leeggehaald worden terwijl de spullen er stonden van de living. Hij was die aan het schilderen, dag verlof maar het ging trager dan verwacht. Ook de eetkamer stond vol. Ik heb de kamer wat leeggehaald, de stapels wat compacter gemaakt, nog wat meer in onze oud-keuken gezet. Maar dat ik geen opmerkingen meer hoor over mijn verzamelwoed, rifrafs uit 2001?

Het weekend was een race tegen de tijd: kleur kiezen, schilderen, opruimen,...

Nu heeft de living een mooie rode kleur, niet mijn idee van een rustgevende kleur etc., maar het past wel mooi bij mijn vitra stoeltjes, is overdag niet te donker, denken we. De latjes worden een weekend uitgesteld, de deurposten hebben korianderzaad. Onze lampen hangen op. De eetkamer is nog niet terug in orde, maar de stapels zijn iets compacter, mijn computertafel staat opnieuw in de living, om morgen te kunnen thuis werken. Onze cinemastoeltjes staan er. Het zou moeten lukken om te passeren met onze kleerkast. Weer een stapje dichterbij...

You Might Also Like

1 reacties