tandarts

Weet je wat ik het ergste vind aan de tandarts? Ook al heb ik sinds mijn verhuis naar Gent de allerliefste tandarts van de hele wereld? Het ...

Weet je wat ik het ergste vind aan de tandarts? Ook al heb ik sinds mijn verhuis naar Gent de allerliefste tandarts van de hele wereld? Het geluidje...

Ik heb een probleem met tandplak, nogal eens draait mijn bezoek aan de tandarts uit op een rondje schrobben. Daar komt nogal wat bloed bij kijken en na afloop zweer ik mijn tanden beter te zullen poetsen. Haal ik alvast een nieuwe tandenborstel en he, waarom eens geen flos? Maar ik blijf een uitstelkampioen...

Ik wou dus wel eens zo'n healthy white van Philips uitproberen. De eerste keer schrok ik enorm van het geluid. Later bleek mijn lip zowat murw, een beetje zoals bij de tandarts als je te lang met je mond hebt open gezeten. Maar nu ben ik er wel aan gewend, alleen dat geluid. Of het werkt? Of mijn tanden witter zijn? Ik zou graag denken dat ik nu een filmsterglimlach heb, maar misschien had ik voor de zekerheid die kleurkaartjes op voorhand voor mijn tanden moeten houden.

You Might Also Like

0 reacties