Vilten?

Morgen heb ik de tweede les van mijn workshop breien voor gevorderden in het MIAT. Ik ben niet meteen razend enthousiast. Op voorhand dacht ...

Morgen heb ik de tweede les van mijn workshop breien voor gevorderden in het MIAT. Ik ben niet meteen razend enthousiast. Op voorhand dacht ik er aan om er ook een cursus vilten te volgen. Nu heb ik een beetje mijn twijfels, de lesgeefster van mijn workshop viel de eerste les wat tegen, hopelijk morgen beter.

Als ik de creaties van Odd & Woolly begint het wel weer te kriebelen om het toch eens te proberen. Ze heeft trouwens ook een webshop waar ik binnenkort eens lekker ga snuisteren, nu rap douchen en naar het filmfestival.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Vilten heb ik al gedaan (breien niet) maar niet in het MIAT. Het was een onderdeel in de creatieve les. Er is een natte techniek en een droge. Het is niet echt moeilijk. Ik denk dat je gerust de basistechnieken kan leren uit boeken, via blogs en tutorials. Ik zal de lieve dames uit de naailessen eens uitvragen of zij goede workshops kennen. Je hoort nog van mij

    BeantwoordenVerwijderen