Pinguïn

For english, scroll down Ik ben ook aan het haken geslagen, alweer, zou je kunnen zeggen want ik deed het veel als kind. Ideaal voor kleine ...

For english, scroll down

Ik ben ook aan het haken geslagen, alweer, zou je kunnen zeggen want ik deed het veel als kind. Ideaal voor kleine tussendoortjes. Ik vond het patroon bij Lion Brand via Ravelry.

i also got hooked with crocheting, again, because I did it a lot as a child. Ideal for small projects. I found this pattern at Lion Brand via Ravelry.



Maar de achterkant vind ik maar niks. Als ik ooit een tweede maak, krijgt die een zwarte rug.

But I don't like the back, if I ever make a second one, it'll have a black back.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Zo schoon! Ik heb wel een gigantisch zwak voor pinguïns, maar niettemin, wauw! Moet wel handig zijn om handig te zijn, nooit nog zoeken naar een cool orgineel cadeau, als je zo veel zelf kan maken! (zei de vrouw met de twee linkerhanden ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen