To Veritas or not?

Op een verloren uur liep ik de Veritas binnen. Het is niet meteen mijn favoriete winkel. Ik vind de wol er aan de dure kant en in sommige ve...

Op een verloren uur liep ik de Veritas binnen. Het is niet meteen mijn favoriete winkel. Ik vind de wol er aan de dure kant en in sommige vestigingen moet je echt wel ver zoeken. Maar daar stond het... Een kit om pantoffels te breien, zo in de vorm van kousen met een zooltje er aan genaaid. Als kind had ik er zo in verschillende kleuren. Deze kit bevatte drie patronen, wol en de zolen. Leuk, maar twintig euro vond ik wat veel. En ook ik heb nog wel andere projecten staan... Ik heb de kit laten staan, maar het leek me een mooie manier om breien weer wat hip te maken, kits om een sjaal te maken in een leuke verpakking, een handtas om te velten,... Een paar dagen vond ik in de Wibra zo'n paar pantoffels in kleurtjes voor vier euro. Ik kocht er twee en heb nu warme voeten tijdens het breien van mijn andere projecten.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Er is vannacht een vriendin bij mij blijven slapen die net dezelfde slofjes had. Gekocht in de Wibra.

    BeantwoordenVerwijderen