van bankkaarten

Het leek een goed idee, rap nog de kaartjes voor Bon Iver bestellen en betalen voor we vertrokken voor een dagje snoeien in West-vlaanderen....

Het leek een goed idee, rap nog de kaartjes voor Bon Iver bestellen en betalen voor we vertrokken voor een dagje snoeien in West-vlaanderen. Het was vroeg morgen, zo na de Nachten. Bony King of Nowhere doet verlangen naar hun eerste cd. Girls in Hawaii waren nogmaals fantastisch. De nachten waren niet echt wat ik er van verwacht had, maar de optredens waren goed. 's Morgens was veel te vroeg. Bestellen van de kaartjes was geen probleem, maar mijn code herinneren lag moeilijker. En voilà, nu is mijn kaart geblokkeerd. Ik kan niet meer betalen in de winkel heb ik getest. Dus ga ik mijn shoppingplannen voor morgen maar opbergen. Hopelijk is de bank wel open...

You Might Also Like

0 reacties