Houden of niet?

De proefperiode zit er bijna op, we kregen een mail van Buzzer, een beslissing moet genomen worden: houden of niet? De Philips Sonicare Heal...

De proefperiode zit er bijna op, we kregen een mail van Buzzer, een beslissing moet genomen worden: houden of niet? De Philips Sonicare Healthy white, een hele mond vol. Ik heb mijn twijfels, enerzijds weet ik dat voldoende lang poetsen niet mijn specialiteit is. Ik heb er het geduld niet voor, vrees ik. Ook niet om de handleiding te lezen, zo las ik bij Gudrun dat ik verondersteld wordt om te wachten op het biepje voor ik een ander deel aanval. Niet dus, maar toch ben ik tevreden. Mijn tanden voelen wel degelijk gladder. Het geluid ben ik ondertussen al lang gewend. Zelfs het trillen was een kwestie van een paar poetsbeurten. Hmmm, ik denk dat ik al weet wat er onder de kerstboom gaat liggen. Al moet ik het er zelf onder leggen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik ben een chancebeest: ik mag hem zomaar houden, omdat ik erover geblogd heb :-)

    Ik ging hem me ook aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen