Bijna een stokje

Bart van Cursief Huigje waar ik al eens een tekstje durf mee pikken merkte op dat koude temperaturen wel mijn ding zijn. Hij heeft ergens ...

Bart van Cursief Huigje waar ik al eens een tekstje durf mee pikken merkte op dat koude temperaturen wel mijn ding zijn. Hij heeft ergens wel gelijk, maar er moet me iets van het hart.

Ik krijg almaar opmerkingen op mijn kledij, vandaar. Misschien verduidelijken: ik had een winterrok aan, panties, een t-shirt met rolkraag en driekwart mouwen en boosdoener: een pull met rolkraag. Ik heb collega's die winter-zomer hetzelfde aan hebben. Het is toch winter? Of ben ik nu zo verkeerd? Vandaar mijn vraag:

"Wat kiest u bij deze temperaturen in uw kleerkast?"

You Might Also Like

1 reacties

  1. Nu het weer vriest geen rokken meer, maar een lekkere warme broek. Truien waar iets van wol inzit, die zijn warmer, en voor de rest veel laagjes; vandaag een topje als onderhemdje, daar een tshirt met lange mouwen over, daar een kleedje over en daar een trui over, lol. Ik heb nogal snel kou... Iets helemaal anders dan in de zomer dus, inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen