En toen

En toen viel de bom. Het gesprek nam een wending die ik niet verwacht had, verregaande gevolgen, eventueel, gevolgd door nog een gesprek, al...

En toen

viel de bom.

Het gesprek nam een wending die ik niet verwacht had,

verregaande gevolgen, eventueel,

gevolgd door nog een gesprek,

alle puzzelstukjes op zijn plaats,

de grenzen van de (re)organisatie waar ik meermaals op boks,

mijn woede op afkoel,

mijn frustratie laat botvieren,

nog maar eens bevestigd.

Een nieuwe hoop op verandering,

een luisterend oor voor de verzuchtingen

of weer een lege doos.

Cryptisch omdat het geheugen van het internet kolossaal is maar toch even de stilte rechtvaardigend.

You Might Also Like

2 reacties

  1. euhm patricia, ça va? ik duim alvast voor dat luisterend oor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het allerbeste, patricia! Wij duimen voor beterschap van achter de schermen...

    BeantwoordenVerwijderen