I can't help...

...falling in love. Scroll down for English Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken, ik zei stoer in de breiles dat ik genoeg wol g...

...falling in love.

Scroll down for English

Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken, ik zei stoer in de breiles dat ik genoeg wol gekocht had en dat de solden mij niks meer deden. Na de les zette ik mijn trui op met dubbele draad. En als de proeflap met enkele draad al verrukkelijk voelde, wel dan was dat met de dubbele draad, dubbel het geval. Dus keerde ik terug naar mijn Phildar en kocht de laatste 11 bollen in de enige kleur die ik doenbaar vond.



No need to explain a lot, I said in knitting class that I'd bought enough yarn and wasn't tempted any more by the sales. After class I started the sweater. If the gauge with one thread already was delicious, with double thread it was also double. So I returned to my LYS and bought the remaining 11 skeins in the only colour I liked.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hi and thank you for your comment in my blog :) Love the color of this yarn your using :)

    BeantwoordenVerwijderen