Koud?

Het lijkt wel of ze dikkentruiendag van dag veranderd hebben. Gisteren al kwam er bericht dat de brander echt wel aan het werken is maar de ...

Het lijkt wel of ze dikkentruiendag van dag veranderd hebben. Gisteren al kwam er bericht dat de brander echt wel aan het werken is maar de temperatuur toch wel te laag blijft. Ik was thuis aan het werken en zuchtte opgelucht, alleen herinnerde ik me niet dat ik de dag voordien koud had gehad. Natuurlijk, ik had vier vergaderingen op mijn planning staan, tussendoor wat rushen, een mens krijgt daar warm van. Vandaag zit ik achter mijn bureau maar koud heb ik nog steeds niet. Gelukkig natuurlijk. Ja, ik heb een dikke trui aan, maar zelfs met deze trui had ik vorig jaar soms koud in ons gebouw. Er is geen warm water op ons verdiep dus voor mijn theepauze loop ik naar de verdieping onder ons, met de trap, niet alleen goed om warm te krijgen maar ook voor de conditie. Kan ik ongestoord suiker in mijn thee doen. Dus absoluut geen klachten. En waarom die dikkentruiendag? Wel, ik denk dat dit vorig jaar zowat de enige dag in de winter was dat ik geen koud had in ons gebouw. Soms hou ik het niet meer en zit ik te typen met mijn vingerloze handschoenen, hum misschien moet ik nog eens een paar opzetten? Of dit inwerken in mijn groene trui? Hij is zo zacht, het is een plezier om te breien op de trein.

You Might Also Like

0 reacties