Wohow

For English, scroll down De koude van de laatste dagen doet me verlangen naar wanten. Ik heb ondertussen twee paar zelfgebreide exemplaren, ...

For English, scroll down

De koude van de laatste dagen doet me verlangen naar wanten. Ik heb ondertussen twee paar zelfgebreide exemplaren, allen zonder vingers, dus niet meteen geschikt voor de heel koude dagen. Al pas ik daar een mouw aan met een goedkoop zwarte handschoenen uit de winkelketer onder mijn mooie dashing te dragen. En dan komt er zoiets binnen via de nieuwsbrief Knitting Daily van Interweave:




De eerste foto is de winnaar van hun wedstrijd, de tweede is het gedicht verwerkt in een patroon voor wanten. Hoe bedenken ze het? Blijkt een oude traditie te zijn, schitterend toch. Het patroon is te koop, maar ik denk dat ik er liever iets anders op zet. Misschien één van mijn favoriete versregels "Ik ben een God in het diepst van mijn gedachten" of is dat arrogant?

It has been winter this last few weeks. The cold makes me long for mittens and gloves. Until now, I have two pair of gloves I knitted myself, without fingers, but a cheap pair from the chain store can go quite well with my beautiful dashing. In the newsletter Knitting Daily of Interweave I found this: a poem about mittens and translated in a pattern for mittens. Great! It seems to be a very old tradition. The pattern is for sale, but I might like them with one of my favourite phrases from Dutch poetry: "I'm a God in the depth of my thoughts" of would that be considered arrogant?

You Might Also Like

0 reacties