Een mysterie ontrafeld

For English, scroll down Ik had het me al vaak afgevraagd: wat bedoelen ze toch in die phildar boeken met die twee rijtjes in een andere kle...

For English, scroll down

Ik had het me al vaak afgevraagd: wat bedoelen ze toch in die phildar boeken met die twee rijtjes in een andere kleur voor de kraag? Waarom niet gewoon de steken opnemen? In de breiles werd het mysterie opgelost, we maakten ook zo'n oefening. Het heeft het voordeel dat je niet elastisch moet afzetten, maar ik denk dat ik toch liever de steken opraap. Er komt veel naaien en voorzichtigheid bij te pas. In dit geval waar de kraag langer is, kan het natuurlijk niet met steken op te nemen. Spijtig want ik zie zo'n kragen eigenlijk wel graag.



I've been wondering for a while what they meant in Phildar pattern books. For the neck, you knit some rows in scrap yarn. We learned it in class, and although I like this kind of necks, I don't like the sewing. I prefer taking up the stitches...

You Might Also Like

0 reacties