Spannend

Scroll down for English Zaterdag kon ik mijn rechte naalden wisselen voor een rondbreinaald. Alle stukjes samen op één naald, heel wat steke...

Scroll down for English

Zaterdag kon ik mijn rechte naalden wisselen voor een rondbreinaald. Alle stukjes samen op één naald, heel wat steken en best wel spannend. Het aantal steken klopte niet helemaal maar ik geloof wel dat dat in orde komt. Ik moest ook een stukje inhalen van de breiles omdat ik ziek ben geweest vorige week. Het is me niet gelukt, dit was te spannend.



Saturday I could change my straight needles for circular ones. All bits on one needle, a lot of stitches and exciting. The amount of stitches isn't quite right but I believe it'll work out. I had to do some knitting for class because I had been ill, but I haven't finished the swatch, this was too exciting to put away.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Het schiet lekker op, ben benieuwd hoe het je bevalt om zoveel steken te breien op een naald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar volg je breilessen? Ik hoop daar ook ooit eens tijd voor te hebben want op mezelf leren vlot niet echt...

    BeantwoordenVerwijderen