Blits

Gisteren trok ik vol zelfvertrouwen mijn zomerbroek uit de kast. Ik deed er nog een schepje bovenop en trok mijn nieuwe schoenen aan. Een be...

Gisteren trok ik vol zelfvertrouwen mijn zomerbroek uit de kast. Ik deed er nog een schepje bovenop en trok mijn nieuwe schoenen aan. Een beetje overdressed met die casual broek. Ik kocht ze zo'n drie weken geleden in mijn hometown, het is eens iets anders om daar blitse schoenen te vinden. Het grappige was dat ik me er zo met blote voeten in zag rondlopen terwijl een paar weken tevoren ik ook mooie schoenen aangepast had, maar ze terug in het rek gezet omdat ik dacht dat ik nooit nog in blote voeten ging kunnen rondlopen. Het kan verkeren...

Maar ik dwaal af. Over de middag wou ik met de fiets naar het centrum, rap ticketjes halen voor een concert in de AB. Maar mijn collega's hadden blijkbaar ook niet kunnen weerstaan aan de roep van de buitenlucht, alle fietsen waren weg. Niks aan te doen, dan ga ik toch te voet. Naar de AB was geen probleem, terug was dat wel. Iedere meter was er een te veel, mijn voeten protesteerden bij mijn blitse schoenen, maar we hebben tickets en gaan Sophia en William Fitzsimmons gaan zien ergens een zaterdag in mei. Een dag die eigenlijk al een beetje gereserveerd was voor een weekendje Lissabon, maar mijn lief geeft de voorkeur aan muziek, ook al hebben we Sophia pas vorig jaar in Cactus nog gezien en William Fitzimmons, die keer in de N9. Tegen dan zijn mijn blitse schoenen vast wel ingelopen...

You Might Also Like

0 reacties