Latte

Een latte met een vleugje kaneel uit onze expressomachine, wat suiker, zondigen tegen het morgenprincipe. Mijn lief loopt al het huis uit, h...

Een latte met een vleugje kaneel uit onze expressomachine, wat suiker, zondigen tegen het morgenprincipe. Mijn lief loopt al het huis uit, hij heeft dingen te doen, straks verandert het huis in een nest van bezigheid. Wat zeg ik, de twee huizen. Op de koer zijn buizen en putten en vreemde richtingen gevonden, vandaag zaterdag wordt alles overzichtelijk. Ik trek me terug op de bovenverdieping en ga opruimen, klasseren, dromen, naarstig zijn en misschien hebben we op het einde van de rit wel iets wat op een nieuwe slaapkamer kan beginnen lijken. Maar voor ik eraan begin, drink ik mijn latte en surf ik wat rond. Ik begin op Crafty Girls, vergaap me aan de Japanse kleedjes, zoals je bij Julija in de kast ook vindt, en dan is er nog de keramiek van Nina, Zeekomkommer laat zich niet in een hokje duwen, Marieke maakt leuke hebbedingetjes, net zoals One Red Robin... Een mens gaat dromen bij al die prachtige dingen. Mijn blogreader is weer wat langer geworden en het wordt tijd dat ik die linken ook hier eens in de rechterkolom plaats. Maar dat is voor een andere zaterdag.

En als uitsmijter, een filmpje van een Gentenaar voor een commercieel programma maar zo leuk:

You Might Also Like

0 reacties