Draadjes

Normaal zijn de draadjes er nu uit. Maar dit postje werd op voorhand getypt. Een bezoek aan de huisdokter, wat later naar het werk. Eindelij...

Normaal zijn de draadjes er nu uit. Maar dit postje werd op voorhand getypt. Een bezoek aan de huisdokter, wat later naar het werk. Eindelijk mijn handen serieus kunnen wassen, het bloed van tussen de draadjes halen, het litteken zien, de blauwe plekken masseren. Hopelijk verdwijnt dan ook het trekkende gevoel en het jeuken. Dan kan ik opnieuw typen met twee handen, mijn haar deftig wassen, de kleren aandoen die ik wil en niet degene die ik gemakkelijk aan krijg, fietsen... om van breien nog maar te zwijgen. Het leek even niet zo erg, maar ik heb me de afgelopen dagen nog nooit zo hulpeloos en kwaad gevoeld.

You Might Also Like

1 reacties