Ik hou niet van katoen...

Ik hou niet van katoen... Katoen is niet leuk om mee te breien. Katoenen topjes zijn te warm. Ik hou niet van katoen. Ik heb nog meer dan vo...

Ik hou niet van katoen... Katoen is niet leuk om mee te breien. Katoenen topjes zijn te warm. Ik hou niet van katoen. Ik heb nog meer dan voldoende katoen. Ik hou trouwens niet van katoen. Katoen is niet leuk om mee te breien. Wie draagt nu gebreide topjes in de zomer? Dat is toch veel te warm. Ik hou niet van katoen. Een trui in katoen is maar raar. Daar kruipt veel te veel tijd in om te breien en uiteindelijk doe je dat enkel 's ochtends aan. Ik hou niet van katoen. Echt niet. Ik hou niet van katoen.

Mijn nieuwe mantra om hier aan te weerstaan.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Die kleuren zijn echt wel prachtig. Maar katoen breit ook niet zo gelijkmatig en het resultaat ziet er vaak amateuristisch uit. Niet kopen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van katoen. Maar niet om ermee te breien. Doet te veel denken aan de eerste breilessen in het derde leerjaar met, jawel, katoen. Knaloranje of knalgroen. En frustrerend dat dat was, want het is niet de meest evidente materie om te leren breien: de steken worden al gauw te hard aangetrokken, je handen beginnen te zweten en je kan de steken amper over de naald schuiven omdat alles te stroef vastzat (gelukkig waren er de mama's). Hoe kwamen ze op het idee?
    Maar mmmm, wel heel mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verleiding is groot als je zo'n mooi kleurenpalet ziet. Maar had je niet net nog katoen in Madrid gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen