Op de naalden

For English, scroll down Pfff.... Het lijkt wel of ik opnieuw op school zit. Het einde van het jaar nadert en ik moet nog een aantal werkjes...

For English, scroll down
Pfff.... Het lijkt wel of ik opnieuw op school zit. Het einde van het jaar nadert en ik moet nog een aantal werkjes afwerken. Zo ook voor de breiles. Ik heb hier en daar een es geskipt of te laat aangekomen. Altijd met goede moed gezegd dat ik het wel ging inhalen en dat dan maar uitstellen. Enfin, ik ben al serieus opgeschoten en moet nog een paar dingen vragen voor ik ze kan afwerken.

proeflap voor v-hals in 2/2 boord (geef me gewoon wat tijd, dat lukt wel)
gauge for V-neck in 2/2 (just give me some time, I can do it)

bolero met sjaalkraag (korte rijen, hoe ging dat ook al weer?)
bolero with scarf collar (short rows, help)

proeflap voor vest met sjaalkraag (hoe moet dat weer samengezet worden?)
cardigan with scarf collar (how was I suppose to sew that together again?)

It feels like I'm back at school. The end of the year is near and I still have to finish some projects for knitting class. I skipped some classes and arrived sometimes too late, so I still have to knit. I'll still have to ask something before I can finish them, but it's going the right way.

You Might Also Like

0 reacties