Thuismatch

Een ander woord is er niet voor: Hannelore Bedert speelde een thuismatch op het ene echte eerste festival van het seizoen: Labadoux. De hele...

Een ander woord is er niet voor: Hannelore Bedert speelde een thuismatch op het ene echte eerste festival van het seizoen: Labadoux. De hele tent wachtte op het goede moment om muhheheheuhen te kunnen schreeuwen. Een dame met pit, zoveel was duidelijk.

Hier zie je haar aan het werk in Bree , ook al West-Vlaanderen.


Het deed een beetje pijn om tijdens het bisnummer de zaal uit te sluipen, maar ik had zin om nog efkes bij mijn lief te zijn. Guy Swinnen kan ik wel een andere keer zien, denk ik.

Labadoux werd op die manier herleid tot twee optredens: Hannelore Bedert die schitterend was en Zesde Metaal dat nogal teleurstelde. Was het het geluid? Het vele gebabbel? Of beide, geen idee.

You Might Also Like

2 reacties

  1. labadouw moet ik ook eens naartoe, krijg ieder jaar uitnodigingen
    ;-) Bree is dat niet hartje Limburg in feite ;-)
    ach ja als er maar goeie muziek is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorig jaar heb ik met kapot geërgerd aan het vele gebabbel tijdens het optreden van Willem Vermandere op Labadoux. Hij kon er nauwelijk bovenuit. Was ik Willem geweest, ik was het afgetrapt. Voor mij geen Labadoux meer.

    BeantwoordenVerwijderen