XS?

For English, scroll down Deze hadden jullie nog te goed, maar met mijn hand was het even wachten voor hij afgewerkt was. Ik vind hem fantast...

For English, scroll down

Deze hadden jullie nog te goed, maar met mijn hand was het even wachten voor hij afgewerkt was. Ik vind hem fantastisch, en niet omdat het een XS is geworden. Enkel en alleen omwille van de stekenverhouding. Ik heb hem een hele dag aangehad en ik moet toegeven, de ene mouw is net iets korter dan de andere. Genoeg om op te vallen voor mij. Dus ga ik mijn moed samenrapen en twee extra rijen breien.



This one is finished, it took me some extra time with a little accident on my hand. I just love it, and not because it is a XS, just because gauge was off, mind you. After wearing it for a day, I must admit there is a tiny error on the sleeves, one is a little bit shorter. Just enough for me to notice, so I'll just be brave and add an extra two rows. I should really learn to count properly.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Tof met die mouwen en die bobbels. Ziet er ook heel zacht uit. Viel het een beetje mee met de raglanmouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem ook al op ravelry en ik vind hem heel leuk geworden echt iets heel unieks.

    BeantwoordenVerwijderen