5

Nog 5 werkdagen en ik heb verlof! Het lijkt zo ver weg nog. Vooral omdat er nog zoveel te doen is, de opdrachten stapelen zich op, nog voor ...

Nog 5 werkdagen en ik heb verlof! Het lijkt zo ver weg nog. Vooral omdat er nog zoveel te doen is, de opdrachten stapelen zich op, nog voor het verlof... En dan waren er deze week ook nog twee toneelvoorstellingen met bespreking op Het Project. Lange avonden in de week dat blijkbaar iedereen sukkelt met slapeloosheid. Ik heb mij laten wijsmaken dat de langste dag daar voor iets tussen zit.

Adam's appels is een kanjer van een film. Deens, dogma en zwart kun je hem samenvatten. Niet echt wat je verwacht als wervelende musical. Maar ze kwamen er wel mee weg, vond ik. Ook al had het bijlange niet hetzelfde effect op mij als de film



Adams appels bij Gentblogt

Donderdag was het dan het stuk met de sigaar in de Vooruit. Ferm overroepen vind ik die sigaar en vooral het dreigt de enige reden te zijn om de voorstelling te onthouden. Voor mij was Gelukkige verjaardag een knap staaltje van absurd theater. Er gebeurt van alles en toch ook weer niks. Spijtig dat Jan Decorte zijn tekst nog moest aflezen.

Ook bij Gentblogt

You Might Also Like

0 reacties