FO: let there be sun...

Net genoeg zon zaterdag voor een fantastische WKIP en een foto 's avonds van mijn nieuwe afgewerkte kledingstuk: Lost in music. Een van ...

Net genoeg zon zaterdag voor een fantastische WKIP en een foto 's avonds van mijn nieuwe afgewerkte kledingstuk: Lost in music. Een van de leukste dingen op het terras was toen een dame mij een compliment gaf, mijn schouderding mee in de winkel nam om te wegen, een schetske maakte en meteen haar wol bestelde.

Just enough sun Saturday for a splendid WKIP and a picture of me and my lost in music. One of the nicest thing on the terrace on WKIP was when a lady asked me how I had made it, she took my shrug to weigh it in the shop and bought her yarn, and made a small drawing.





Geef toe, onmisbaar bij zomerkleedjes...
Admit, absolutely necessary for summer dresses...

You Might Also Like

3 reacties