De ijsprinses

Dit kan enkel als chicklit geklasseerd staan. Maar het is zo een boek dat je meeneemt op boekenfestijn voor niet veel geld. Het verhaal gaa...

Dit kan enkel als chicklit geklasseerd staan. Maar het is zo een boek dat je meeneemt op boekenfestijn voor niet veel geld. Het verhaal gaat als volgt: Clarissa wordt niet ten huwelijk gevraagd zoals ze vurig gehoopt had maar wordt gedumpt. Haar vriendinnen nemen haar op sleeptouw naar Antarctica, een verandering van de lucht. Ze hebben hier zo elk hun redenen voor. En Antarctica valt nogal tegen, koud, hard,...

Ik heb het in heel kleine doses gelezen, ik vind het niet zo goed, maar ik wou toch het einde weten. Ik vond het al bij al redelijk flauw uitvallen, misschien word ik te oud voor dit soort boekskes? Ik heb er wel van gedroomd, allez, ik was bevallen van een vijfling op Antarctica. Misschien eindigt het boek op de stapel voor de rommelmarkt.

You Might Also Like

0 reacties