Eindelijk, mijn plekje

Meer dan een jaar heeft het geduurd om mijn bureau te verhuizen, altijd schipperen tussen de keuken en de eetkamer als ik moest/mocht thuis ...

Meer dan een jaar heeft het geduurd om mijn bureau te verhuizen, altijd schipperen tussen de keuken en de eetkamer als ik moest/mocht thuis werken. Maar mijn bureau moest wachten op parket... Op zijn vorige plek gebruikte ik hem niet zo veel omdat hij op een donker plekje stond, maar nu staat hij mooi in de klaarte en dus heb ik geprobeerd om hem nog niet meteen te overladen. Maar wacht maar tot binnen een paar weken...



En ja, er lag een pakje op mij te wachten die dag. Eentje uit Canada, opnieuw ja. En opnieuw van Canary Knits. Als dat geen schat is. Ik ben vooral zot van het vintage tijdschrift, ook de roodgroene wol staat me wel aan. De andere twee wordt een beetje zoeken. En ik heb haar iets Belgisch belooft, suggesties welkom.

You Might Also Like

1 reacties