Help, mijn man is een klusser

Ons verlof wordt opgeofferd aan werken. Aan het huis aan het station, in Mariakerke. Momenteel wordt het afbreken wat onderbroken door parke...

Ons verlof wordt opgeofferd aan werken. Aan het huis aan het station, in Mariakerke. Momenteel wordt het afbreken wat onderbroken door parket. Normaal had het er al moeten liggen, maar ja, normaal had er ook geen houtworm in onze eerste lading mogen zitten en hadden alle planken even breed moeten zijn. Hij heeft nog nooit parket gelegd en dus overal uitleg gevraagd. We hebben een stoelendans georganiseerd, alles van de living in de eetkamer en een hoop dingen in de garage. Maar met het leeghalen van het andere huis komt alles wel op een hoop, natuurlijk.



Ik maak me niet meteen zorgen over het resultaat. Wel over hoe hij tijdens de werken is. Ik kan niet meteen helpen bij het parket heeft hij gezegd, behalve bij het oliën en zo. Dus kan ik me met vrouwelijke dingen bezighouden als strijken en opruimen. Ondertussen is het van: Breng eens een pot lijm, waar ligt mijn meter, breng je me eens wat te drinken,... niet meteen leuk. En overal zegt hij schat of chou bij, alsof dat iets goedmaakt. Maar ik heb ondertussen een preventieve aanpak ontwikkeld. Ik ga van tijd tot tijd zijn glas vullen, geef hem een compliment en zorg dat ik buiten ben als hij vloekt. Hij is ondertussen zo ver dat hij al eens dank je zegt.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Echt een hilarische foto, vooral door de kniestoel bovenop de kast... Heb zelf eens een nieuw toilet in de bibliotheek moeten stockeren, was al even grappig!

    BeantwoordenVerwijderen