Groen en taart

Ik zat op een terrasje lekker in de zon toen hij belde: "Lief, je hoeft je niet te haasten met het eten, ik moet nog vertrekken." ...

Ik zat op een terrasje lekker in de zon toen hij belde: "Lief, je hoeft je niet te haasten met het eten, ik moet nog vertrekken." Ik antwoordde: "Leuk, ik was dat ook niet van plan, je kan zelf de quiche in de frigo opwarmen." Mijn gezelschap lachte: "Goed zo, meid."

Ik was voorzienig geweest en had een spinazietaart gebakken de avond voordien. Het recept is een absolute aanrader en gemakkelijk te onthouden, je hebt van alles één nodig:
1 pak deeg (naar smaak)
1 zak diepvriesspinazie (neem de bladspinazie die is lekkerder)
1 pot ricotta
1 ei

Warm de spinazie op, doe er wat nootmuskaat bij. Mengen met de ricotta en het ei en het vulsel is klaar. Lees de verpakking van het deeg, soms moet je het wat voorbakken). Et voilà...



En het lukt ook met andere groenten...

You Might Also Like

0 reacties