12 rijen/rows

Zondag was een rustig dagje, hoesten en trunten dat was het plan. Het ideale moment om mijn brei nog eens vast te pakken. Ik weet ook niet w...

Zondag was een rustig dagje, hoesten en trunten dat was het plan. Het ideale moment om mijn brei nog eens vast te pakken. Ik weet ook niet waarom het zo lang geduurd heeft. Of toch... Het werk weegt best wel veel, met de temperaturen die we hadden was dit niet ideaal. Door de kartonnen klos was het ook niet simpel om zomaar mee te nemen. En ja, als je andere dingen ondertussen opzet, wil je die ook wel afwerken. Enfin, na het eerste boordje was het tijd voor het patroon. Ik heb al 12 van de 33 rijen gebreid en het is aanstekelijk, ik zie de blaadjes verschijnen. Maar het zal waarschijnlijk niet lukken om deze trui zaterdag aan te kunnen doen. Na het patroon zijn er nog 13 rijen in tricot (als er genoeg wol is). Zaterdag? Ja, dan is er een Belgische meeting van Ravelry in Brussel (13-18u).



Sunday I took a day off, to be a little sick and to wine a bit. Time to take up this project again. It's been a while because it's quite heavy and it's been warm. The kone doesn't make it easy to carry this work around. And once you've cast on something else, you'd like to continue of course. Anyhow, after the first rows with the eyelet pattern, I did some 12 out of 33 rows. After the pattern there are still 13 rows in stockinette (if there's enough silk), so quite some more work. The pattern is stimulating, I can see the leaves appear. But I probably won't be abble to wear it at the Belgian Ravelry meeting of next Saturday in Brussels.

You Might Also Like

0 reacties