boekskes

Ik steek het op Gwendolyne met haar collectie van inspirerende foto's en dan haar bekentenis als amazon-verslaafde. Na de tandarts heb ...

Ik steek het op Gwendolyne met haar collectie van inspirerende foto's en dan haar bekentenis als amazon-verslaafde. Na de tandarts heb ik er nog een half uurtje pauze bijgenomen, mijn mond had het verdiend. Dus twee nieuwe Rowan studio's en twee leuke specials van Phildar. Ik wou al meteen de wol kopen voor een truitje, maar de nieuwe wol levert blijkbaar problemen op bij de fabrikant. Behalve de lichtere kleuren, die lijken iets minder in de markt te liggen, maar ik zag ze absoluut niet graag. Wat geduld uitoefenen dan maar...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hihi :-D Ikzelf koop dan weer boekjes zoals Burda, breien is niet erg aan mij besteed (al wou ik dat ik het kon) maar naaien dan weer wel!

    BeantwoordenVerwijderen