Gereserveerd gezellig

Onder deze titel schreef ik iets over mijn ervaringen als Belg in de klas bij Gentblogt . Ik heb vrijdagmorgen serieus moeten luisteren naar...

Onder deze titel schreef ik iets over mijn ervaringen als Belg in de klas bij Gentblogt. Ik heb vrijdagmorgen serieus moeten luisteren naar de verhalen, sommige kende ik, andere waren nieuw. Antwoorden op de waarom-vragen waren het moeilijkst, waarom zijn we zo? Waarom? En niet iedereen is zo, maar een deel wel en waarom? Het grappigste vond ik dat één van de Russen (ik ben het correcte land vergeten) mijn West-Vlaamse roots hoorde aan de manier waarop ik Bruhhe zei. En dat voor iemand die hier minder dan een jaar is. Zelfs vanmorgen verbaasde ik nog collega's met de mededeling dat ik vandaar afkomstig ben.

You Might Also Like

0 reacties