Op zijn zondags

Zondag was het 's morgens althans zalig weer, een blauwe hemel en mijn lief kon simpelweg niet binnen blijven. Wie ben ik dan om hem teg...

Zondag was het 's morgens althans zalig weer, een blauwe hemel en mijn lief kon simpelweg niet binnen blijven. Wie ben ik dan om hem tegen te houden? Vooral omdat ik er weer een weekje alleen voor sta? Fietsen of wandelen? En als we nu eens naar de Kouter gaan, de bloemenmarkt? Onderweg viel me in dat er boekenmarkt was op de Ajuinlei. De 101ste keer en de 1ste keer dat we er zouden geraken was een schot in de roos: Werkmensen van Stijn Streuvels en het eerste boek van Nick Cave. Nog wat bloemetjes op de Kouter en vandaar ook maar naar bij Sint-Jacobs voor de brocanterie. Bij Oxfam vintage vond ik twee bobijnen met dunne wol (?) en knoopjes voor kleine projectjes. Zo overschakelen op het winteruur heeft ook zijn voordelen...

You Might Also Like

0 reacties