De prik

De collega's laten zich dezer dagen vaccineren, ik ben niet op de uitnodiging ingegaan. Vorig jaar ook al niet. Toen een collega het me ...

De collega's laten zich dezer dagen vaccineren, ik ben niet op de uitnodiging ingegaan. Vorig jaar ook al niet. Toen een collega het me vroeg, antwoordde ik dat ik wel eens graag een weekje in bed wou blijven en dvd'kes kijken. Toen kon hij er nog mee lachen en begon hij aan zijn eigen keuze te twijfelen, geen idee of dit jaar mijn grapje zo onthaald zal worden! Wat een gedoe

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik had me ook nog nooit laten vaccineren omwille van dezelfde reden. Kunt ge collega's mee choqueren, hé! :-) Ik heb ook nog nooit een griep gehad. Geen idee of ik het volgend jaar nog laat doen. Maar dit jaar had ik geen zin in de combinatie hoogzwanger/pas bevallen en dan griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij konden ons ook laten inenten op 't werk. Ik ben er ook niet op ingegaan.

    Ik heb ooit een keer griep gehad en was daar absoluut niet lekker van. Ik had zélfs geen zin om dvd'kes te kijken! ;-)

    Toch ga ik mij niet laten inenten. Ik ben geen risicopatiënt, wel jong en gezond. Krijgt het griepvirus mij te pakken, of zit er mij 'n Mexicaan op de hielen, dan zal ik het wel uitzweten...

    BeantwoordenVerwijderen