Wat een weer

Gisteren namiddag zaten we nog in de Ardennen in een luxe chalet, ruime kamers, een aparte ruimte om te kickeren en een loungeruimte voor wi...

Gisteren namiddag zaten we nog in de Ardennen in een luxe chalet, ruime kamers, een aparte ruimte om te kickeren en een loungeruimte voor wie al die drukte niet nodig had. Het was lastig om te vertrekken, het was al lichtjes beginnen regenen en het heeft eigenlijk niet meer gestopt heb ik de indruk. Al heel de voormiddag niks dan grote regendruppels op onze koepel, mijn favoriete plek om thuis te werken bij donkere dagen maar bij regen hoor je de radio niet meer. En deze namiddag heb ik verlof, moet ik door dit weer. Ik zou liever thuis blijven, wat verder wol zoeken voor een patroon of twee en ook wat breien of tv kijken. Een niets zeggend postje, ik weet het.

You Might Also Like

0 reacties