Noodzaak

"Is er een sense of urgency voor die nota?" "Euch, er is een probleem en ik wil een voorstel doen..." "Ja, dat begr...

"Is er een sense of urgency voor die nota?"
"Euch, er is een probleem en ik wil een voorstel doen..."
"Ja, dat begrijp ik. Wat is het strategisch belang om dat daar te agenderen? Dat vraag ik mij af."
"Tja, dat weet ik niet. Het past wel in onze missie vond ik en die en die kijken ook wel naar ons om een oplossing te zoeken, we vrezen dat het anders moeilijk beheersbaar wordt..."
"Ja, maar de agenda is al redelijk vol... en misschien moeten we dat eerder daar agenderen? Wie is er nog bij betrokken?"
"Wel, ze kijken naar ons en het lijkt me goed op proactief een voorstel te doen."
"Ja, maar er is geen sense of urgency. Zit het in de pijplijn bij dat dossier?"
"Nee, maar er is wel de vraag gesteld op dat overleg..."
"Ik vind het toch maar moeilijk."
"Ja, maar die nota staat wel op de agenda... zoals hij vorige maand was, zij moesten toch reageren?"
"Ja, maar daar werd de vraag gesteld of we er iets mee gingen doen. En dat hebben we inderdaad niet gedaan, maar we kunnen het maar beter agenderen... Ook al moeten we dan misschien toegeven dat we er niets meegedaan hebben. Hier is dit niet het geval..."
"Het werd al aangekondigd bij die mensen, ze hebben er ook al allusie op gemaakt maar ik weet niet of de anderen dit gaan opmerken...
"Zullen we dan maar daar agenderen? Dan kunnen we de sense of urgency bepalen, ik heb de nota nog niet gelezen en ik kan het ook niet plaatsen eigenlijk."

You Might Also Like

0 reacties