Red cables

Ik denk dat je altijd wel een beetje verliefd wordt op het werk waar je aan het breien bent, in dit geval zeker. De rode wol is gewoon fanta...

Ik denk dat je altijd wel een beetje verliefd wordt op het werk waar je aan het breien bent, in dit geval zeker. De rode wol is gewoon fantastisch van kleur en om mee te werken. Ha, laat Gudrun nu nog maar lachen.

I think you always fall a bit in love with the project you're working on. In this case this is certainly the case. The red yarn is simply great, the colour and to knit with.


Ik vind de kabels heel mooi, al moet ik toegeven dat een van die kabels toch ietsje groter is uitgevallen, maar dat blijft onder ons.

I like the cables, though I should admit one is a little bigger than the pattern asks for, but that's our little secret.



Vooral van boven naar beneden breien is een hele uitdaging. Begrijp me niet verkeerd, het patroon is heel duidelijk, maar ik moet goed de tel bij houden. Volgens het patroon heb ik dan maar een extra paar rijen toegevoegd vooraleer aan de mouwen te beginnen, lang leve de regel van 3 ofzo. Ik ben ondertussen aan de 5de bol bezig en ik heb het al eens voorzichtig aangepast. Nadien mocht ik wel de steken oprapen, maar het zorgt voor heel wat gemoedsrust.



Especially knitting top down is quite a challenge. Don't get me wrong, the pattern is really clear. But I have to count really careful. I've added some extra rows before starting the sleeves as the designer suggested. Long live the maths. I'm knitting the 5th skein at the moment and I already tried it on. A bit difficult, afterwards I had to look for some stitches but it gives great peace of mind.

You Might Also Like

1 reacties

  1. oh, dat wordt mooi! kleur en patroon... en mooi rood is toch niks mis mee?

    BeantwoordenVerwijderen