de restjes

For English, scroll down Ik heb gisteren de laatste stukken van mijn vest van La Droguerie gebreid, het was te laat om nog in elkaar te zett...

For English, scroll down

Ik heb gisteren de laatste stukken van mijn vest van La Droguerie gebreid, het was te laat om nog in elkaar te zetten. Ik heb zoals het model in de winkel van Julija geen lint gebreid en heb uiteindelijk een medium ipv een large gebreid. Dus heb ik wat overschot. Meer bepaald 75g kid mohair, een ferme bol en een 100g ofzo Laine du Terroir. Door de groene plastieken kegel ben ik niet helemaal zeker van het gewicht. Nu moet ik dus op zoek naar iets nieuw voor deze schitterende wol, enige suggesties?

Dankzij Yarnlot kan ik alvast ook beginnen rekenen naar meters.



Yesterday I've knitted the last sleeve from my vest from La Droguerie. It was too late to put it together. I chose to follow the model in Julija's shop so I knitted no ribban. And I knitted a medium rather than a large. So there are some rests. 75g kid mohair, een and 100g Laine du Terroir. So now I'm looking for great patterns with this yarn, any suggestions?

Thanks to Yarnlot I can do the math and have the meters.

You Might Also Like

0 reacties