De schoonheid

Maandagavond blijkt niet zo een goede avond voor toneel te zijn. De zaal zat half vol en dat is eigenlijk best spijtig, want ik heb enorm ge...

Maandagavond blijkt niet zo een goede avond voor toneel te zijn. De zaal zat half vol en dat is eigenlijk best spijtig, want ik heb enorm genoten van de voorstelling: de koning van het plagiaat, al doet zo een filmpje daar niet echt recht aan, vind ik. Het is ongelooflijk dat ik voor de tweede keer buiten kom na ruim anderhalf uur monoloog met een goed gevoel en volledig onbewust dat het al zo laat is. Roofthooft is een klassebak, zeker in deze monologen. Ik kijk al uit naar zaterdag.



en voor Gentblogt moet ik dat wat serieuzer aanpakken, natuurlijk. Ik was me gisteren eigenlijk aan het bedenken dat ik de stukjes voor Gentblogt zelden hier plaats, terwijl dat ook wel een groot stuk van mijn bezigheden is.

You Might Also Like

0 reacties