Ondertussen aan de Muide

Het was dit weekend rommelmarkt in de Muide, de langste van Gent. We gingen in de rapte een kijkje nemen. Ik heb me serieus ingehouden toen ...

Het was dit weekend rommelmarkt in de Muide, de langste van Gent. We gingen in de rapte een kijkje nemen. Ik heb me serieus ingehouden toen ik een bord zag staan 15 knopen voor 1 euro. Het bleek de overschot van een winkel te zijn. Ik heb er maar drie leuke knopen uitgekozen. En nu maar hopen dat ik dingen wil maken met vijf knopen, en niet met zes.



De roze wol komt van bij een Turkse stand. Het is ook Made in Turkey. Ik riep de man ter hulp of hij me even kon vertalen waar die 100% voor stond. Hij keek verbaasd, het duurde ook even voor hij het woord vond maar het blijkt maïs te zijn. In de verpakkingen zat een blad met van die gehaakte kantjes, ik ben zeker dat ik wel iets leuks vind.

You Might Also Like

0 reacties