Vegetarisme

Het is er te warm. En de spreker kan ons niet meteen boeien. We zijn niet de enige die zacht praten. Het is toeval dat we elkaar hier zijn t...

Het is er te warm. En de spreker kan ons niet meteen boeien. We zijn niet de enige die zacht praten. Het is toeval dat we elkaar hier zijn tegengekomen. Het programma sprak me wel aan en ik wou altijd de ideeën van die eerste spreker wel eens horen, zo in het echt. Maar die andere spreker heeft moeite om onze aandacht vast te houden.

"Ik kan me wel vinden in het principe van vleesmatiging, maar volledig zonder vlees, dat is toch niks voor mij, denk ik..."
"Ik lust ook wel een stukje vlees." Zijn vinger priemt in mijn blote bovenarm. Ik kijk verbaasd opzij. Zijn gezicht is dichter dan ik verwacht had. Mijn mond wat open... En voor ik in mijn hoofd ook maar kan protesteren, kust hij me teder op de mond.. De woorden "je bent..." blijven hangen ergens in de leegte van mijn gedachten. "Maar...", stamel ik en dan kus ik hem een tweede keer. Of een eerste keer, het is maar hoe je het bekijkt.

You Might Also Like

2 reacties