Tja, een compromis

De discussies over onze reis hadden veel van de onderhandelingen over de splitsing van een kiesarrondissement, met luid klinkende non, pas d...

De discussies over onze reis hadden veel van de onderhandelingen over de splitsing van een kiesarrondissement, met luid klinkende non, pas du tout en dergelijke incluis. De lijst met landen waartegen hij zijn veto stelde was lang en ik liet me ook niet onbetuigd. Het eerste compromis bleek volzet, het tweede compromis zorgt ervoor dat iedereen de wenkbrauwen op haalt. Ja, georganiseerd en al. Maar toen het pakketje geleverd werd en uit het tasje een gids, kaart en een voucher voor alle b&b's onderweg zag, was het luxebeest in mij toch een beetje tevreden.



Al geef ik eerlijk toe dat de tent in de auto en de neus achterna ergens in het zuiden van Frankrijk, ook wel vakantie ging geweest zijn.

You Might Also Like

4 reacties

  1. doe daar nog een stevige Haggis bij en het wordt een vakantie om niet te vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook wel van het principe "auto volstouwen, vertrekken en zien waar we uitkomen". Onze mooiste reizen waren die reizen.

    't Idee dat 't vooraf allemaal geregeld is, spreekt me echter ook wel aan. Via wat hebben jullie dat geboekt?

    Fijne vakantie in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er idd geweldig uit! Hoe heb je dat gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een adres: http://www.buroscanbrit.nl/

    BeantwoordenVerwijderen