Van schoenen

Het leuke aan markten in Frankrijk is dat je er alles vindt, maar echt alles: groenten, fruit, dieren, meubels, kledij, schoenen,... En dan ...

Het leuke aan markten in Frankrijk is dat je er alles vindt, maar echt alles: groenten, fruit, dieren, meubels, kledij, schoenen,...

En dan hoor je dit:

"Oh, regarde, j'ai payé ce paire 100 euros l'année passée chez..." De naam van de winkel herinner ik me niet meer. "Ils sont vraiment génial." De verkoper lacht een beetje: "ici, seulement 20 euros". "Oui, mais je les avais déjà l'année passée..."

Tegen sommige logica kan je moeilijk ingaan. Ik kocht er ook schoenen, sandalen eigenlijk (ja, ik heb me er over gezet of toch een beetje) en amper een dag later moesten ze al zeewater slikken. Echt lady-like...

You Might Also Like

0 reacties