Gemakkelijkheidshalve

Er is nog zoveel te vertellen, maar nu lukt het me even niet om mijn gedachten op een rijtje te zetten en een samenhangend verhaal te brenge...

Er is nog zoveel te vertellen, maar nu lukt het me even niet om mijn gedachten op een rijtje te zetten en een samenhangend verhaal te brengen. In de drukte van de Gentse feesten ben ik ook naar het Guislainmuseum geweest, op de bots, maar heel leuk. Natuurlijk hoort daar een verslag voor Gentblogt bij en gemakkelijkheidshalve wordt dit mijn postje voor vandaag.

Waarschijnlijk heb je de affiches voor de tentoonstelling “Geen schuld, wel straf” van fotograaf Lieven Nollet wel al in het stadsbeeld zien hangen. Het is een zwart-wit foto van een man in profiel met wat een vreemde kuif lijkt, maar als je goed kijkt merk je dat het een vogeltje is. Deze Gentse fotograaf trok naar gevangenissen en psychiatrische centra met afdelingen voor geïnterneerden om portretten van deze mensen te maken.

lees verder op Gentblogt

You Might Also Like

0 reacties