Als ik dan toch als een vrouw uit de Flair bestempeld wordt,

Dan kocht ik elke week het boekje, maar het lukt me zelden twee opeenvolgende weken, tenzij ik me kan uitleven in het kriebelen van bijkomen...

Dan kocht ik elke week het boekje, maar het lukt me zelden twee opeenvolgende weken, tenzij ik me kan uitleven in het kriebelen van bijkomende commentaren. Zoveel geheime boodschappen vind ik niet terug als ik het boekje zonder strikje in mijn handen gestopt krijg.

Dan zweerde ik bij slaatjes, al weet jij ondertussen dat ik ze het liefst zonder dressing of sausjes eet.

Dan vergat ik nooit mijn mascara (en als ik het goed heb, moet ik dit seizoen zwart vermijden) op te doen ’s morgens voor ik de deur achter mij dichttrek en vooral ’s avonds voor ik ga slapen, om de panda-oogjes ’s morgens te vermijden

Dan huppelde ik altijd rond op hakjes en in zwierige kleedjes, maar soms loop ik liefst van al op mijn kousenvoeten, een jeans en je oude pull.

Dan las ik enkel romantische boekjes en chicklit, maar al kan ik zwijmelen bij de vampieren, evengoed verlies ik me zware kost of Jane-boeken.

Dan stond ik de ene week te hoelahoepen om de week nadien touwtje te springen, maar liefst van al zou ik gewoon opnieuw mijn danslessen opnemen.

Dan zweerde ik bij wijftv en romantische comedies bij voorkeur met Brad Pitt, maar Brad laat me koud, net als een hoop andere mooie jongens.

Dan hield ik van zeemzoete muziekjes door barbiezangeresjes klaargestoomd door de muziekfirma maar ik hou van muzikanten met een eigen visie, soms loeiharde gitaren of het optrekken van een geluidsmuur, soms stilletjes en discreet op de achtergrond.

Dan ging ik om de zes weken naar de kapper en ging ik voluit voor de nieuwste trends in lengte en kleur, maar Kevin ziet me hoop en al vier keer op een jaar.

Dan schreef ik lange blogpostjes over die groene botjes in Schotland en hoe ik ze niet gekocht heb, maar ze wel perfect zouden zijn bij dat groene kleedje dat ik daar wel kocht, al zullen die bruine botjes het ook wel nog een tijdje uitzingen.

Dan had ik altijd gladde en zachte benen, maar jij moet het soms met stoppeltjes doen.

Dan haalde ik de ene week de krullen uit mijn kapsel om ze de volgende week heel naarstig te modelleren met een passend productje, maar veel meer dan wat shampoo en een kam krijgen mijn krullen ’s morgens meestal niet te zien, de occasionele conditioner niet vergeten.

Dan smeerde ik meteen het nieuwste crèmeke aan mijn gezicht, mijn armen of mijn billen, maar de pottekes en tubes blijven al eens ongebruikt staan.

Dan probeerde ik meteen het nieuwste dieet, de ene keer enkel met soepjes of totale detox de andere keer, maar mijn goede voornemens durven al eens niet voorbij de snoeppot te geraken.

Dan paste mijn nagellak perfect bij mijn outfit, net als mijn schoenen en sjakosj, en mijn bh met mijn slip, maar al te vaak neem ik het eerste wat ik tegen kom van de stapel en bladert mijn nagellak wel eens af

Dan kocht ik meteen het nieuwste kookboek en trendy spulletjes maar al sta ik wel eens graag lang en uitgebreid te roeren in de kookpotten, even goed kan ik intens genieten van een pizza in de zetel.

Dan holde ik meteen naar de winkel voor een nieuwe look bij de nieuwste modereportage, maar ik schakel liever mijn pc aan dan het pashokje op te zoeken en ik zweer nogal vaak bij mijn vertrouwde kleuren.

You Might Also Like

2 reacties